PetTime

Alltså Pet som i Pets-Husdjur. Inte Pet som i Peta eller något annat snuskigt som jag nog allt vet att du tänker på! Och med Pets-Husdjur menar jag att jag nu fått Sims2-Pets installerat på min fina datorrrr [skånskt rullande R] som jag nu tänkte spendera all min lediga tid på att spela. Iallafall sisådär några veckor tills jag tröttnar. Moahah.

Ib har vart här som sagt. Käkade gryta, som var asgod btw (I RULE!), kollade på film; Nacho Libre, och snackade en massa skit. Ib är rätt bra på att prata har jag märkt. Men på ett bra sätt liks. Haha. Vissa blir man bara irriterad på när munnen går i ett... Inga namn nämda. Antagligen ingen som läser den här bloggen som jag syftar på ändån iförsej, men jag har ju inte "Speak No Evil" intatuerat på ryggen för intet. Filmen var iallafall GRYM. Samma snubbe som gjort den filmen som Napoleon Dynamite. Jack Black gjorde huvudrollen så det var ju lite klassik JBhumor i den också.

107336-27

Jag och Ib bestämde att vi skulle gå och se på Borat på lördag också, med Nelli och Drömhus. Sen om de gillar läget eller inte skiter vi i. Moahah. Bara o följa med hörni. Har redan beställt biljetter nämligen!

Nu blir det lite Pet.


Kommentarer
Postat av: tirec

Mohaha! Jaja, det är väl bara o gilla läget antar jag... ;)
borat är ju cp. du också iofs. så det jämnar kanske ut sig, i hope so. *fNiZz*

Postat av: Malin

I want sims-pets ;O Give mee!..

2006-11-08 @ 23:29:22
URL: http://daisuki.blogg.se
Postat av: ze7en

Jag diggar borats swimsuit, här nere har en av tv kanalerna en tävling där man kan vinna en sån...man kanske skulle ta och delta :)

2006-11-09 @ 09:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback