Önskelista.

Oj, jag kom på nu att jag inte ens vet när jag ska ha min (förhoppningsvis) sista körlektion... Kanske borde ringa dit. Vet att det typ är vid 14, men inte exakt. Det löser sig nog.. Får ringa imorrn helt enkelt.

Folk har börjat ringa till mig och fråga vad jag vill ha i födelsedagspresent... Och jag har inte ens tänkt på det. Jag vet ju vad jag vill ha ungefär men inte exakt. Jag vill välja själv typ designen på det och sådant. Men min önskelista skulle bli den här:
  1. En bil. Skruttig går bra, bara den går att köra.
  2. Soffa
  3. En stor matta
  4. Träpersienn till köket
  5. Sneakers
  6. Hoodies
  7. Jeans
  8. Lampor
  9. En slav som diskar och tömmer kattlådan åt mig.
Ja typ. Allting ovan är antingen för dyrt för att bli födelsedagspresent (undrar vad en slav kostar nowadays?), eller för svårt för någon annan att köpa. Kommer ju ändå få byta det liksom. Men damn va sweet det skulle vara att få en bil Jag vill verkligen ha en liten skruttelibangbang och köra runt med. Ska banne mig kolla på blocket! Wihoo!

Måste bestämma när släkten ska komma på kalas också... Lördag tror jag det blir. Eller söndag? Jag kan icket bestämma mig... Och så måste jag ju baka också. -suck- Det är ju kul att baka men inte när man har massa grejer att fixa redan innan.. Måste ju städa innan det kommer massa folk också.

Skulle va sweet att ha nån slags anti-sprit födelsedagsfest. Bara en massa te och spelandes massa sällskapsspel, tv-spel och umgås bara. Undrar hur många som skulle komma? Antagligen ingen eftersom det är på en lördag. Om det skulle va typ en onsdag kanske nån skulle kunna offra sig. Usch vad tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hit så ska jag bjuda dig på så mycket bullar du får plats med i magen. det är min födelsedagspresent till dig ;)

Postat av: Carro

Jo men jag tror jag har fixa det nu :D Fick pilla lite, du får gärna säga till ifall högermarginalen har hoppa längst ner! :) ha de bra!

2006-11-20 @ 22:58:37
URL: http://souslevent.blogg.se
Postat av: mee

Jaa hahaa... twisted sistaaah!!
Jag bjöd på tacos och en skit rolig sne tårta som Nellie hade gjort (nästan) själv. Och så te. Blev sketa bra. Fast jag hade ju turen att fylla en måndag ju.... Så jag är rätt nöjd.

Wohoo nu ska jag och Nellie ta vespan till dagis.

Ha en bra dag!!

kraaaam

2006-11-21 @ 08:00:07
URL: http://madebyniina.blogg.se
Postat av: madde

Önska går alltid. man kan ju kanske få allt...

2006-11-21 @ 20:15:18
URL: http://shittyweekend.blogspot.com/
Postat av: Kalle

Köp en MAZDA 323f eller peugeot 205 turbo= Billig men ändå tryck i gasen!!.
Peugeoten gti e i och för sig dyr att försäkra.
Hur som,köp en japansk bil!dom rullar!
Soffa och matta i kungsan på sverigehuset vid kungsan,fetaste inredningsbutiken!.
Träpersienn finns helt ok på IKEA.Smala/breda-
Sneakers/hoodies finns på RED DEVIL norrlandsgatan.
Jeans=Barkarby outlet-Det kan va typ ett stygn felsytt=-2000 kr. Inget för "Engla" men för dom som hellre lägger pengarna på nåt roligt så köp! Fornarina/miss sixty.
Lampor-Min mobil har fet ficklampa! /stearinljus,det är ju jul!!!
Slav-Behöver tips där själv! :)

2006-11-22 @ 05:36:37
URL: http://www.welcomestranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback