Ögonskada AB

Kanske borde sova nu då..? Jag har verkligen inte gjort nåt annat än att glo antingen på tv-skärmen eller eventuellt då på dataskärmen för att skriva blogg idag. Har inte fyrkantiga ögon än, så mamma ljög. Men däremot börjar det kännas lite torrt och sådär ansträngt liksom. Ska jobba själv imorrn, så måste komma i tid. Till och med innan i tid eftersom det tydligen ska komma nån joppe och hämta sin cykel fem i 12. Så jag ska sova. Snart. Ska bara göra klart sista banan på den hära sektionen.. Moahah.

Jag käkade middag klockan 22 för övrigt. Är det bra eller? Har nog både druckit och ätit för lite idag, men vem behöver kroppslig näring när man har näring för själen i form av TV-spel? Haha. Ehm. (Barn, jag menade inte det där.) Jag börjar nog få hjärnskador nu känner jag. Heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback