No OddWorld Today

Nu har jag duschat 2 ggr idag. Bara för att jag är bored. Har typ kollat på gamla Top Model avsnitt som de visade nåt slags maraton på. Inte så jäkla skoj. Hade dessutom sett det innan. Wihoo. Såklart så funkade inte de OddWorld grejerna som jag laddade ner heller... -lessen smiley-

What to do What to do...

Jag stör mig på alla bloggar som ska handla om stil och mode och crap. Fy fan vad ointressant. Iförsej, inte för att min blogg är så fruktansvärt interesting heller, men ändå. Så många som försöker va hippa och skriva om den nyaste stilen och sånt. Orka bry sig? Skaffa en egen stil istället för att försöka kopiera någon annans?

Lagade indisk mat idag... Blev väl... sådär. Gott liksom, men inte alls i närheten av hur det är på restaurang. Iförsej kan det bero på att de är indier? Att de har bättre recept? Bättre grytor? Hemliga ingredienser? I donno.

Gah, klockan är bara 8. I die.



Kommentarer
Postat av: Trashcan

Ha ha, om jag någon gång skulle lyckas charma över dig på middag ska jag laga chicken korma och baka naan. Det brukar bli riktigt gott faktiskt.

2006-11-19 @ 13:30:45
Postat av: mizaru

Haha.. Ja det får du göra. Mina indiska blir aldrig så bra. Jag e grym på thai dock. Man får va glad för det lilla. ^_^

Förresten var den enda gången jag skulle baka naan en katastrof. Det funkar inte riktigt i gasugn... Ha!

Postat av: Anonym

Jag gillar människor som är väldigt bra på någonting. Det är så skönt nördigt. :-) Till nöds kan naan nog göras i torr stekpanna också, tror jag.

2006-11-19 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback