Jag Har Inte Heller Nåt Liv

Boring på jobbet....

FAVORITER
1. film?
Typ Dude Wheres My Car och såna dumma.. Ha!
2. låt?
Just nu, The Blueprints Part II - Swimfaster Godwhispers
3. årstid?
Sensommar.
4. mat och dryck?
Typ allt Indiskt och Thailändskt, Dryck... hmm. Kaffe te fun light o cola
5. djur?
Marsei & Serlot såklart! (och maja på ett hörn)
6. färg?
Brunt, Svart, Grönt. Kanske.
7. parfym?
Hm. Min parfym som jag icke kommer ihåg namnet på.
8. tv-program?
massa serier som jag iförsej laddar ner... heh
9. ämne i skolan?
ehm skola?

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
min vinterjacka fick göra entré häromdagen
2. vad använder du just nu för skor?
nåt par sneakers
3. favoritmaterial på kläder?
ehm, denim? och bomull då.
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
inget särskilt sådär, men fler byxor och tjocktröjor
5. favoritaffärer?
har typ inga
6. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
varierar rätt mycket. ibland 0 ibland massa
7. favoritmärke?
jag e fan ingen märkesbög! moaha
8. vad har du för byxstorlek (även jeans-storlek)
28 kanske? om jag ska ha tajta vill säga
9. vad har du för tröjstorlek?
small/medium


SOCIALT
1. hur ofta festar du?

not that much. nån gång i månaden kanske.
2. senaste konserten du var på?
hm. tror nog det var någon swimfaster-konsert
3. pub/krog eller diskotek?
typ mysigt häng-ställe
4. hur mycket, hur ofta och vad dricker du?
men nu blir jag irriterad. innebär "socialt" alkohol eller? NEJ det gör det inte
5. röker du och i så fall vad och hur mycket?
nope
6. tar du droger och i så fall vilka och i vilket syfte?
socialt betyder inte droger heller. men nej.
7. vad är syftet för att du går ut?
för att det verkar vara det enda sättet att vara social på i inskränkta svenskars liv
8. privata fester eller "ut"?
-suck-
9. dansar du mycket?
helst.
10. när ska du festa nästa gång?
donno

BLANDAT
1. vad heter din morfar?

Pentti
2. var har du i din:
a) ficka?

4 kronor
b) skolväska just nu?
har ingen skolväska
c) handväska eller liknande just nu?
massa, typ Ipod, gamla kvitton, plånbok, vantar, belysning till cykeln, mobil osv
3. vad är du beroende av?
typ internet kanske?
4. vilket land kommer du i från?
sverige, men e halvfinsk
5. vilken sorts lipsyl använder du?
har typ ett i varje jacka/väska, så det beror lite på
6. vad tror du på?
ehm. man gör sin egen lycka. moaha
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?

ingen.. min egen kanske?
8. vad köpte du senast?
bullar att ta med till jobbet igår
9. har du nåt husdjur?
yes, 2 katter
10. vad bor du i (villa, lägenhet, husvagn...)?
lägenhet


Kommentarer
Postat av: Niinush

Yo bryden.
Jaa det där sablans besöket va inte det roligaste. Eller jo så här efteråt så e det lite kul. Han sa några saker som jag inte kan ta uppp här men som va så roliga så jag skrattar varje gång jag tänker på det.


Hallå jag vill också ha en sån här fin sida som duu.. hur orkar du??? gör till mig meeeee.... :P



Puss

2006-11-03 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback