Im tha Master

Grym dag idag. Jobbet var lagom jobbigt. Ringde typ folk och spelade spindelharpan tills klockan 13.30, monterade en cykel, gick och köpte indisk mat till lunch, käka den, drack kaffe med mamma, gick på promenad med Maja (en hund) och sen kom en stamkund in och snackade i 3år. Efter denna otroligt ansträngande dag fick jag sluta en timme tidigare, men ändå få betalt för resten av dan. Tjoho!

Gick hem och lagade mat, åkte och klättrade efteråt. Det gick grymt bra! Klarade nästan ett överhäng och klarade absolut en 5a bana (den va fan svår) och en massa andra klätterstuff. Wiie! Im happy. För övrigt är det kul att jag & P kan va kompisar nu (bara typ 3 år senare.. haha). Va lite rädd att han skulle vara "på" på ett annat sätt, men det är han absolut inte. Kanske inte ska döma ut hela manliga delen av världsbefolkningen trots allt.

Nu e jag hemma och är astrött. Att gå upp 7 har sina nackdelar (eller fördelar, jag vill ju vara trött kanske?). Har iallafall tagit Niinas advice, tränat, INTE druckit te (men jag e bra sugen nu... men kanske rött eller grönt går bra?), definitivt inte druckit alkohol. Kanske ska pröva det där med fötterna? Men mina fötter är alltid värsta frusna, så det känns inte särskilt lockande. B-vitamin försöker jag med, men glömmer lätt att ta piller och sånt. Eller glömmer, jag struntar i det mestadels... Haha.

Åuahh.. Mina händer gör ont nu. Ska nog duscha (blev svettig as fuck förut, för den som är intresserad), och sen vänta på att Drömhus ringer. Hon skulle göra det när hon kom hem... Men hon skulle övningsköra hem så det kan nog ta ett tag! Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Niina

Hahaha!!

Ja det är inte så värst roligt att sova med fötterna utanför jag håller med.
Jag hade ju stora sömnproblem förra hösten/vinern.
Blev ett psykfall tillslut av för lite sömn.
Så jag skrev ett fördjupningsarbete i skolan om just sömn o sömnsvårigheter. Vet inte om det funkar så bra med dom där knepen egentligen. Det handlar nog mest om nåt i huvet. Man liksom hakar upp sig på att man måste sova. Och då är det omöjligt att somna. Men b-vitamin e jätte viktigt. Om man är veg. så är det extra viktigt att käka tillskott. Guuud vilken morsa jag är! Jag skäms! Hahahaha.....




Jag håller på att fica här hemma nu med. Du inspirerade mig att fortsätta... även fast din bild på ditt stökiga hem kanske avskräckte en aning. Nu ska jag BORRRAAA!!! Wiiihaa!

2006-11-07 @ 11:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback