Hangin' On The Telephone

Damn it Im bored. Att jobba själv är rätt så jäkla aptrist. Eller, det är ju soft på ett sätt, man behöver ju inte göra något. Men om man inte gör nåt går ju tiden så mycket saktare. Ringde Ib och pratade i 40 minuter. Om typ ingenting. Jag tvingade han o prata med mig också, han ville nog mycket hellre sova egentligen. Haha. Hm, hoppas att inte telefonräkningen går upp alltför mycket från jobbet, för då kommer de ju inse att det är jag som snackat upp alla pengarna, och i värsta fall; att de drar det på lönen! Eller, spela roll. Lär ju bara handla om max nån hundring eller 2. Tur att jag är RIK. Moaha.

Jag somnade typ inte igår. Låg och halvsov, typ dagdrömde, fast på natten, så nattdrömde fast inte på riktigt. That doesn't even make sence! Hahaha! Åh vad jag älskar citat. Iallafall. Gick upp typ 11.15 så nu är det konstaterat att min ypperliga sömnvana med att lägga mig och gå upp tidigt är borta. Again. Kan aldrig hålla några bra vanor vid liv. Bara de dåliga. Not okey.

Hm.. Vem ska jag nu ringa? Farmor kanske? Hon har sagt att hon ska hälsa på i flera månader nu. Men hon är rädd för mörkret säger hon, så det kommer nog inte hända förrens nästa sommar eller så. Kanske ska åka dit och hälsa på... Fast idag måste jag ju laga massa mat, så det går ju inte. Och sen är det helg och då måste jag ju FESTA!!!! Eller inte. Haha. Kanske imorrn då. Hon har ju stickat en tröja till mig och allt. En svart. Undrar om den är 3 nummer för stor som vanligt. Jag måste se typ tjock ut i min farmors ögon, eller så tycker hon att jag inte borde ha så tajta kläder... Inte för att jag har särskilt tajta kläder iförsej. Nu skriver jag bara vad jag tänker, shit vilken massa rappakalja. I will stop now.

JOBBA DÅ!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha ja jobba själv är ingen höjdare ! det är så jäkla tråkigt

Postat av: Mimmie

Shit vilken fin blog du har :) hur får man bilderna på sidan sådär?

2006-11-16 @ 15:53:17
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Johannes Flakbil

Fy fan vad du svamlar. Och du, det stavas "sense" (var det inte du som pluggade till lärarinna för inte så längesedan?). MOAHAHHAAHHAHAHAHHAHHAAH. Usch nu luktar min labrador krut igen, det är för jävligt.

2006-11-16 @ 19:52:05
URL: http://www.bangbros.com
Postat av: mizaru

Mjeje.. Johänes, du är icket perfekt du heller! Och nu kan jag ju inte ändra heller... Om jag inte raderar ditt inlägg förstås. Moahaha!

2006-11-16 @ 20:54:08
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback