Gravid?

Aoouuuhh... MÄTT! Hjälp. Min mage kommer sprängas snart. "Jag e graaaavid Percy"

Haha. Bästa bilden när jag skulle fota min sprängfyllda mage... Serlot ville också vara med. Moahaha. Humor ja.

107336-33
.
Imorrn ska iallafall Ibbsie komma förbi och typ säga Grattis i förskott och önska lycka till och sådant.. Ska käka lunch på indiska restaurangen, mitt lilla stamhak. Haha. Hoppas jag inte är lika mätt då bara. Moaha. Ska bli sköj o ses iallafall. Det blir bara roligare och roligare att umgås med hånåm. Mindre stelt och mindre undran om detta med att vara kompisar kommer fungera. För det vet jag nu att det gör. Hur chockade alla andra än må vara över det faktumet. Jag e glad för att det har worked out iallafall. Jäkligt glad.

Åh, kan jag inte få ha OddWorld i min hand nu? Jag kan inte tänka på nåt annat längre. Eller, jo, på uppkörningen också. Köra & Abe. En bra kombo.

Kommentarer
Postat av: Malin

ahw, vilken söt bild!

Postat av: Carro

Ville bara säga att din sida verkligen är jättesnygg! Gillar den:)
Så tänkte jag fråga dig om du kunde förklara hur man gör för att bilden som är på högermarginalen länkar tillbaks till startsidan? Som du ser på min sida så kan man inte klicka på bilden.. vore schysst med hjälp från nån som kan! :) ha det bra!

2006-11-20 @ 19:20:57
URL: http://souslevent.blogg.se
Postat av: ze7en

Men vad tusan, sa dar ser min mage ut I N N A N jag har atit! Orattvist!
Kissen paminner mig om min gammelkatt :)

2006-11-21 @ 20:57:39
Postat av: mizaru

Haha.. Det tror jag inte på. ;)

Han ser ju inte så fin ut på den där bilden, blixt i ögonen är ju inte direkt smickrande för någon. Hehe.

2006-11-22 @ 18:11:10
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback