From Snowy Scapes To Southern States

Utsikten från mitt fönster. Oerhört inspirerande.

107336-23

Well, ännu en textrad från Swimfaster. Men denna gången passar det rätt bra, har fixat utomlandsresa idag, åker till Malaga den 3/1, är där en vecka. Jobbet är ändå stängt då. Päronen ska ha lägenhet där i en månad, så åker ner till dom. Det betyder att jag bara behöver betala flygbiljetten själv, sen boende o mat o sånt får jag ju av dem. Sweetah!

Sjukt hur mycket snö det kommit idag... Och det är sån där isig snö, så det blir blankis på vägarna. Har hört slirande bilar hela dagen utanför jobbet. Bussar har stått stilla eller åkt bakåt, alla tutar och åker i 10km/h om ens överhuvudtaget. Mamma vågade inte skjutsa hem mig, eftersom det är en enorm backe upp hit, hon skulle garanterat inte kommit upp. Så fick gå hem... Men gick förbi solariet så det var ingen fara.

Imorrn ska jag klippa mig också! Wohoo! Ringde och förväntade mig väntetider (som det var sist när jag fixade slingor) men fick en tid på en gång! 10.30 ska jag dit. Innan tänkte jag ta ner min cykel till jobbet och sätta på dubbdäck på den, så jag kan ta mig runt i stan. Rätt många som vill ha dubbdäck på cykeln faktiskt... Är du sugen? Vi förvarar dina sommardäck hela vintern PLUS att du får gratis montering! Det du. Inte illa huh?

Well.. Nu blir det te och choklad. Yammi.

Kommentarer
Postat av: tirec

vilket erbjudande. kanske ska lämna in cykeln då.. ni förvarar ju ändå däcken HELA vintern..... inte illa må jag säga. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback