FödelsedagsHelvete

Fick sluta tidigare från jobbet idag... Vilket var tur, för annars skulle jag nog inte ha hunnit med allt som jag behöver göra. Är stressad redan nu, vilket icket bådar gott. Jag har tvättat sedan klockan 15, och har tvättid tills klockan 23, vilket kommer behövas. Sen har jag vart och handlat polkagrisar och muffinsformar till mina polkagrismuffins. Gjorde dock misstaget att köpa stora formar, så det blev bara typ 8 muffins... Typiskt. Men ska göra lite annat också, så får hoppas att inte alla MÅSTE ha en sån muffins. Sen skulle jag vara smart och göra några andra slags muffins som jag hittade ett recept på på nätet... Det var ett ännu större misstag eftersom de typ först vällde ut ur formen och sen sjönk ihop som en krater i mitten efter ett tag. Snyggt. Verkligen. Så de kan jag ju inte servera direkt. Och eftersom jag gjorde såna muffins så tog äggen och sockret slut, så nu måste jag åka till affären IGEN. Åarhg! Orka!? Men I have to. Jag vill aldrig mera fylla år. Fyfan vad jobbigt.

Har inte fått OddWorld än heller... Jag vill verkligen ha det NU! Damn it.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha, ja jag såg det, men på min dator så var den 47 eller något. haha! ^_^

Postat av: Malin

BTW! GRATTIS :D:D

2006-11-24 @ 22:03:54
URL: http://daisuki.blogg.se
Postat av: ann

hey snygging, kul igår sen? :)

2006-11-25 @ 12:14:06
URL: http://tripdownmemorylane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback