Fjortisvarning.

Ångest för att jag inte gjorde ett skit på jobbet idag. Fick ju va själv ändå från klockan 14-18. Jag läste typ bok i 4 timmar. Och imorrn kommer de märka att jag inte gjort nåt. Får väl dra till med nåt, för att säga att man bara är anti allt funkar nog inte riktigt.

Idag har jag typ käkat, haft ångest för all disk, ångest för tvätten som jag fortfarande inte packat upp, försökt kolla på Idol, men inte haft ro i kroppen. Badat och läst bok. Spelat Sims. Käkat godis. Nada hjälper. Och jag vet inte ens varför jag är på så pissigt humör. Bara är det. Eller, jag kanske kan ana när jag tänker efter, att förtränga saker kanske inte är det allra bästa, det bubblar alltid upp i en eller annan form. Usch, nu känner jag mig som en fjortis som skär sig när jag gnäller såhär. Jäkla I-landsproblem egentligen. Skärpning!

Åh vad jag hoppas att jag bara vaknar imorrn och är sådär glad igen som jag vart innan. Pallar inte vara såhär. Jag e cp-trött nu. Hoppas jag kan somna.

Kommentarer
Postat av: ze7en

Höst/vinter depp?
Inget roligt det där, jag hoppas att du kan tar dig ur det! *kramar om*

2006-11-11 @ 03:58:44
Postat av: Niina Fiinaa Balleriinaa

Ååååhhh vad jag känner precis som du. Hoppas inte att det va mitt inlägg härom dagen som smittade av på sig bara..

Jag gjorde ett tappert försök att muntra upp mig själv med att gå ut och dansa igår. Visst det va skoj. Men udag e det precis lika pissigt som innan.

Tyvärr har jag inga bra råd att ge dig.. Funkar nog att bara göra som du. Bara vara ifred och dricka te. (svart te FÅR man dricka i sånna här lägen ;)

Hoppas Det går över snart. Massor med kärlek till dig från mig!!!!!!

Postat av: Trashcan

Så här är det: En är ego i låga lägen och de som inte har förståelse för det har inte varit i ett sånt läge själva och det är oftast de finaste människorna som mår dåligt. Ofta funkar det att säga "jag mår inte bra och jag orkar inte fråga hur du mår, vi får prata sen". Om det blir långvarigt är det dags att gå till doktorn och ta reda på vad som är tokigt med en. Och det är inte ens eget fel.

2006-11-11 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback