Fika Till 1000

Nu har alla äntligen gått. Det är ju kul att träffa släkten och sådär, men det blir så himla mycket folk när man tränger ihop sig i en liten etta. Tror vi var som mest 12 pers här inne. Det låter inte så mycket, men det blir ju trångt som attans. Har fått massa pengar, ett halsband, en stickad tröja & sockar (av farmor såklart), presentkort och blommor. 4 kannor kaffe och massa fika gick åt. Blev till och med en polkagrismuffins över! Men det var antagligen för att det fanns så mycket annat. Jag åt dock endast en halv bit kladdkaka och drack kaffe. Sen mådde jag lite illa.. Vill ha mat istället. Ska ner till thairestaurangen sen och käka. Wihoo! Då ska jag äta paneng kyckling. Yam. Efter det ska vi kolla på Ninas syrras modevisning, hon har tydligen sytt en klänning av slipsar(!) som hon ska visa upp. Tar med kameran så jag kan fota den.. Lär ju va rätt ball.

Massa folk som ringt och sms:at och grejer. Gullit! ^_^
Men en viss person har icket hört av sig än... Har flash gjort så du glömmer bort omvärlden eller? Haha.

Bild på allt fika... (Farmor hade bakat också)

107336-37

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Var ju tvungen att vakna först, och ja, Flash har tagit mitt liv. Försökte ringa dig men kom inte fram. Ditt as. Hoppas du har en kul födelsedag. Själv har jag bråkat med min flickvän och sitter nu och spelar Sims haha. Kan någon stava till low-life?

Ugh funderar på att ta sömntabletter och sova till imorgon eftermiddag, tror min kropp behöver sömn. Har sovit totalt 10 timmar de senaste två dygnen pga det där jävla programmet, och jag börjar bli ANINGEN mensig hehe. Ring sen om du vill, svarar jag inte så har jag stängt av den för sömn.

Hoppas du får hem någon manlig modell från modevisningen så du får lite action på din födelsedag. Om det händer så glöm inte att fota så vi kan lägga ut på www.malemodelpenis.com

Postat av: Daniel

Njae, egentligen ingenting. Och i och för sig har du en poäng i din misstro. Det måste ju finnas miljoner (!) av Mattels Nagic 8-balls runt om i världen.

2006-11-26 @ 02:55:11
URL: http://daniel.sprayblog.se
Postat av: mizaru

Johänes;

Jag såg att du ringt, men det blev liksom aldrig läge att ringa upp. Fick ju inte vara ensam en endaste sekund igår. Fick nästan lite panik ett tag, to many people! Försökte dock ringa nu, men då svarade inte du istället. Antar att du sover. Vilket jag tycker att du åtminstone BORDE göra. Man blir galen av för lite sömn.

Att "modellerna" var gymnasieelever som gick i 1:a ring kanske är en liten detalj som förhindrade mig att "få lite action"... Haha.

2006-11-26 @ 14:39:24
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: ze7en

Grattis i efterskott!
Jag lyckades glömma i feberyran!

2006-11-26 @ 15:25:37
Postat av: mizaru

Hehe.. Får se om jag kan förlåta dig för att du glömde. Moahah.

Nä, men tack så mycket! ^_^

2006-11-26 @ 15:44:30
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback