Fars Dag (ingen fantasi med rubriker idag)

Ska snart iväg och träffa halva släkten hemma hos mormor och morfar för att fira fars dag. Precis vad jag känner för, att UMGÅS. Eller inte. Jag sa till mamma att jag inte ville bli kvar alltför länge, och då undrade hon varför, om det var för att jag ville upp till sthlm för att träffa min andra (biologiske) pappa. Oops. Hade visst glömt bort honom helt... Haha. Shysst. Jag kanske måste typ ringa honom iallafall eller nåt. För att åka dit tänker jag ICKET. Min plastpappa är världens bästa. Vem vet vem jag skulle vart utan honom. Fatta att ta till sig 2 ungar som inte är ens egna när man är 22 år gammal. Helt plötsligt vara 2-barnspappa bara sådär. Det är något jag verkligen beundrar honom för. Och det var liksom inte ens någon tvekan. Aldrig gjort någon skillnad på oss barn, även om Tobias är den enda som egentligen är hans. Nu blir jag lite väl sentimental, Ill stop now.

Damn it vad jag fryser... Vill typ ha vantar på mig inomhus. Ser inte fram emot när det börjar bli riktigt kallt ute då kommer det väl bli som en iskub här inne eller något. Åh. Måste ringa värden eller nåt. Fixa mitt element. Men då måste de in i min lägenhet, och jag hatar hantverkare/värdar i mitt hem. Blä.

Har nåt i ögat. Det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Trashcan

Mysmys. Jag har 16 grader hemma när elementen är uppskruvade på max. Ska vi ringa Hyresgästföreningen?

2006-11-12 @ 13:54:43
Postat av: Trashcan

Apropå tidigare diskussion är det förresten bättre att vara en person som MÅSTE vara själv ibland än att vara en som MÅSTE umgås jämt :-)

2006-11-12 @ 14:10:27
Postat av: Anonym

duärfin

2006-11-12 @ 22:30:23
Postat av: Helena

det där med vantar inomhus kan du ju redan =)

jag kommer aldrig palla att bestämma en tatuering ju, ajja, när tiden är rätt eller nåt sånt dravel, så löser det väl sig =)

jofan, här är väl allt prima skinka, jobbar hela tin bara. själv?

förresten adda mig på msn. ello___@hot... måste ju få dessa vackra bilder på vår uppfriskande vecka i Flen =)

Postat av: mizaru

Trashcan: Ib lyckades fixa mitt element igår, det var tydligen bara jag som var dum i huvudet. Haha. Men jag tycker ändå du borde ringa! ^_^
Sen apropå det där med ensamhet och sådant, jag håller absolut med dig. Såna som inte kan vara ensamma är antagligen såna människor som inte är tillräckligt trygga i sig själva för att kunna vara ensamma med sina tankar.

2006-11-13 @ 12:52:19
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Trashcan

Hm, jag tror att det i fallet med min lägenhet bara är värden som har "glömt" sätta på värmen. Dags att påminna, kanske >-|
Instämmer med föregående talare! Jag föredrar helt klart den här läggningen.

2006-11-13 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback