Fake And You (don't) Know It

Jobbet var verkligen tråkigt idag. Men det kom iallafall lite folk på kvällen, lyckades sälja en cykel till och med! I rule! Sen kom det in en äcklig gubbe som skulle stå jättenära och fråga massa idiotiska frågor bara för att typ vara i en annan människas närhet för en gångs skull. Tragiskt. Men jag har ingen lust att ha en äcklig gubbe ståendes nära mig, luktandes som han inte vet vad tvål och tandborste är för något, bara för att han inte har några vänner. Go away! Men var trevlig som jag alltid är ändå. Och falsk. Jag hatar att vara falsk, men jobbar man i butik så måste man jue.

Efter jobbet gick jag till solariet, och jag har nog aldrig lidit så mycket som den här gången jag var där. Det blev så satans varmt! Fattar inte varför, så brukar det ju inte vara. Antagligen jag som var varm sen innan iförsej, men jag skyller på solariet. Yep. Hade inte cykeln så fick ju som sagt GÅ dit. Jag hatar att gå. Det tar så mycket längre tid än med cykelen. Så fick jag självklart GÅ till ICA också eftersom jag självklart glömde att köpa tamponger när jag storhandlade. Surt. Tycker inte jag gör nåt annat än att hänga på ICA. De känner igen mig där. I dont like it.

Har använt min kamera till något oerhört produktivt denna dag också. Haha.

107336-32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback