Early Bird

Ibland ser ord helt felstavade ut, fast man vet att det är rättstavat. Jag analyserar ordet för mycket, så jag blir helt mongo i hela huvudet och förstår knappt vad ordet ens betyder från början. Nu var det så med early. Det ser ju helt fel ut. Men det är det väl inte? Eller.... Fult jävla ord iallafall. Jag är iallafall en sån. En tidig fågel. Ehm. Ja. Jag tror nog inte att jag borde gått upp klockan 6 after all. Nu är jag astrött. Men inte klockan 6 i morse. Men kan ju inte lägga mig nu... Då kommer det vara helt omöjligt att gå upp i tid sedan.

Ångest för att jag har så mycket att fixa inför lördag. Kommer ju inte hinna. Jobbar både idag och imorrn och på kvällarna eller mornarna (egentligen nu då?) måste jag hinna städa så det blir kliniskt rent, tvätta så jag kan ha nya lakan och fräsha handdukar, diska och baka. Skulle ju helst vilja åka och köpa en massa grejer hem så det ser fint ut här när det kommer massa folk, men det är dumt eftersom jag antagligen kommer få presentkort för att köpa grejer i födelsedagspresent. Hm. Dessutom hinner jag inte iallafall.

Nu ska jag dricka te och hoppas att jag piggnar till. Att bada hjälpte ju knappast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback