Disaster

Well. Igår var en sån där dag när allt bara går fel. Var på konstigt (dåligt) humör hela dan, jobbet var astråkigt, men där gick också allt fel. Tappade verktyg och cyklarna ville inte alls som jag ville. Åkte hem till föräldrarna efter jobbet, övningskörde, och även det gick fel. Körde med handbromsen i(!) hur länge som helst. Tyckte den gick lite trögt. Moahah. Krockade iallafall inte, helt fantastiskt! Käkade världens godaste mat (råstekt potatis) och drack ett glas vin och umgicks. Kollade på Idorl också, och det gick ju också fel... Hallå, varför är den fula dåliga Johan fortfarande kvar för? Inte för att Danny var min favvo, men trodde nog inte att han skulle åka ut före en del andra direkt...

Sen pratade jag med Tirec och det kändes som att allt bara kom ut fel också hela tiden. Damn it. Borde ha låst in mig igår och inte pratat med någon. Men tror att det kanske kändes värre än vad det i själva verket var. Hoppas det iallafall. Blir bara så annoyed på hela situationen. Jag menar, vad är oddsen? Mjaja.

Bastade idag, hur nice var inte det? Undrar om man kan bygga in en bastu här i min lägenhet? Hmm.. Det är för övrigt svinkallt i min lägenhet. Mitt stora element funkar inte av nån anledning... Kanske måste lufta det eller nåt. Vet dock inte hur man gör. Heh.

Ska äta gryta nu, och sen ska jag ta tag i målningen. Den bruna väggen ska bli klar idag har jag bestämt, och så fixar jag andra rollningen på de ljusa väggarna imorrn. Sounds like a plan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

alla har vi såna dåliga dagar, min hade jag idag då allt gick åt pipan och humöret med, så du är inte ensam! såna här dagar brukar jag lägga mig i sängen och muttra för mig själv tills nästa dag kommer då man lovar sig själv att göra allt rätt, även om det inte blir så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback