Darn!

Alltså, det är fan inte sant! Spelet krashade. Kul. Och nu måste jag alltså börja om från början (börja om på nytt, varför ska man sörja, tider som har flytt). Varför får jag alltid fula låttexter i min skalle för? Iallafall. Jag är rätt sur på det här, men samtidigt inte, eftersom jag hittat en walkthrough och upptäckt att jag missat en massa eftersom det tydligen finns hemliga rum och sånt på ställen med gröna flaskor (ja ni vet, haha)... Så jag hade inte ens räddat hälften av dem som jag skulle rädda. Så nu kan jag börja på ny kula så att säga. Frågan e ju om jag ska börja om nu... Eller om jag ska vänta. Hmm.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv, har inte så mycket mer att berätta än om spelet. Haha. Underhållande blogg inte sant!? Moahah. Jag SKA skaffa mig ett liv. Snart. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback