Calm Down Girl!

Nu e jag lite gladare igen. Har ätit och druckit cola, och framförallt; slutat måla! Måste nog finputsa lite längst uppe vid taket, men annars är det klart! Wohoo! Det blev fint också. Riktigt nöjd. Nu är det som sagt bara lite småputs med färgen, sätta dit nederdelen på skåpen i köket (som pappa lovat att han ska göra i typ ett halvår nu) och så köpa de där grejerna som jag snackade om. Soffa (en brun såklart!), matta, gardiner och träpersienn till köket... Det är väl prio 1. Sen är det ny säng (kostar multum) med stomme, tv-bänk, soffbord och databord. Risken med att köpa allt sånt och få det grymt snyggt hemma är ju att man aldrig vill flytta. Inte för att jag vill det på ett tag, men kommer ju behöva göra det förr eller senare. Iförsej kan man ju flytta med sig grejerna. Hehe.

Massa (eller några) nya männskor som börjat kommentera här. Det är ju kurl!
Roligare att blogga när folk skriver till en. ^_^

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är faktiskt mycket roligare då! ^^ Inte för att någon gör det men wtf, jag bloggar på ändå! Så bra att du blev nöjd tillslut. (:

Postat av: Malin

mjo, jag får väl bjuda på mig själv som sagt ^^

Heh, ja probably ^^ Men saker brukar bli bra i slutändan om man har tålamod. (vilket jag inte har Heh.)

2006-11-06 @ 00:30:17
URL: http://daisuki.blogg.se
Postat av: Anonym

jo det är roligare när folk börjar kommentera, så man vet att iaf NÅGON läser det man skriver :D mina vänner brukar skita i att skriva, tycker jag e lite trist :) kul att målningen vart klart iaf :)

2006-11-07 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback