But Im Le Tired

Sovit för länge nu igen. Vadå att jag verkligen inte känner för att ge mig på målningen igen... -suck-. Men jag e ju rätt sugen på att få det fint här hemma förstås, så får väl ta mig själv i kragen, sätta på lite shysst musik och bara görat. Nu har jag faktiskt gjort det mesta, vore ju dumt att ge upp nu liks... Hittar inte kantmålar-rollers dock, så får nog måla kanterna med pensel. Damn it. Då tar det ännu längre tid.

Tycker ändå det känns rätt bra att jag gjort allting själv. Inte ens nån kompis som hjälpt till. Har aldrig gjort nåt sånt själv innan, har ju värsta handyman pappan som fixat allt sånt. Det skulle säkert ha blivit snyggare om han hade gjort det iförsej... Haha.

Nu vill jag bara ha hit tavlan mizaru, köpa ny soffa och gardiner, och lite andra inredningsgrejer... Sen kommer det bli SweetAH här hemma!

Dax o måla då... Vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback