Bitch.

Idag är ingen bra dag. Inget har gått som jag velat hittills iallafall. Var så damn trött imorse, men var ju ändån tvungen att gå upp. Vilket visat sig nästintill onödigt eftersom det inte kommit in en enda kund mellan klockan 10-12. Eller jo. En jävla kärring kom in och gnällde för att skärmen på en hjälm som hon köpt här hade gått av. Bara för hennes ungar är slarviga as som inte kan sköta om sina grejer. Undrar hur hennes uppfostringsproblem helt plötsligt har blivit mitt ansvar? Iförsej är det rätt kasst att de inte gör reservdelar till hjälmar och dylikt, men det är knappast mitt fel. Ändå är det jag som får utskällningen.

Sen ringde Ib också och sa att han inte kände för att komma över idag. Han hade inte kunnat somna eller vad det var, han mumlade mest när han ringde. Men jag fattar ju, om man är trött har man ingen lust att bege sig iväg någonstans. Men det förhindrar ju inte att jag blev besviken. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Känns för tidigt att ringa folk också.

Mjaja. Det löser sig väl. Ska fortsätta skriva in varor i datasystemet nu. Wihoo!

Kommentarer
Postat av: Trashcan

Jag bakar scones. Och har ont i hjärtat. Jag håller på att bli en mycket gammal människa, eller en mycket hypokondrisk. Känner igen problemet med avsaknad av helgumgänge ... i mitt fall i och för sig för att jag jobbar hemifrån då. Så att ta sig in till umgänget blir något av ett projekt. Jag vill nog också att någon ska frälsa mig från arbetet ... och hamnade på din blogg! Haha. Jag är för smart, jag genomskådar mig själv så lätt. Ska nog kräla tillbaka till skrivbordet.

Trevlig helg sköna fröken.

2006-11-18 @ 15:29:55
Postat av: mizaru

Hypokondri lider jag nog av också. Fast med en släng av verklig sjukdom.
Jobbar du hela helgen eller? Du lär ju få rätt mycket att läsa i min blogg idag, eftersom jag skriver mer när jag är bored. Moahah.

Trevlig helg du med! ^_^

Postat av: Trashcan

Jag får väl skylla på dig om jag missar deadline? ;-D

2006-11-19 @ 13:28:46
Postat av: mizaru

Haha.. om du tror att det hjälper så visst!

2006-11-20 @ 23:24:38
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback