Birthday Part III

Det är skönt att det är över, så lämna mig ifred, du är det sista jag behöver och jag orkar inge mer.... haha.. Fick den gamla dängan i skallen. Nu syftar jag inte på någon särskild, utan mer rent allmänt. Så jäkla skönt att både födelsedagen och körkortet är avklarat. Nu behöver jag liksom inte ha något av det ligga och gnaga i bakhuvudet hela tiden. Kan andas ut liksom. Jag ogillar verkligen att ha press på mig att jag MÅSTE göra något. Klarar inte riktigt av sånt.

Fortsättningen på födelsedagen blev som planerat. Vid fem så drog vi ner på thairestaurangen och käkade, sen till Sannas modevisning. Vissa grejer som de hade sytt var riktigt coola faktiskt. Jag önskar att jag kunde sy också. Roligt att ha saker som ingen annan har liksom. Men inte så roligt om det ser ut som apskit, vilket det skulle göra om det var jag som sydde. Haha. Det var dom som hade sytt kläderna som visade dem, vilket var lite orättvist för dom som var fula... Då blev ju kläderna automatisk fula också. Moahah. Im evil. Usch. Nu fick jag lite dåligt samvete för att jag är ytlig. Skit samma. Moahaha x2.


107336-39



Efter det var klockan typ halv 8 och det kändes inte riktigt som läge att gå ut redan då, så vi åkte hem till mig igen och drack lite och snackade MYCKET. Irlandhistorier och lumparhistorier blandades hej vilt. Nina och brorsan är ju inte direkt kända för att prata lite... Heh. Sen efter ett tag så drog vi ner till Flamingo som är ett litet mysigt typ barhäng ställe... Fortsatte med pratandet. Jag kände mig rätt av, ville inte ens följa med till en början. Men eftersom jag är kass på att säga nej, och för att vi hade bestämt detta sen länge eftersom Nina var barnfri och så, så kändes det som att jag inte kunde banga. Blev inte alls full, mest smådrack lite och pratade... Hade inte direkt tråkigt, och inte direkt roligt heller. Det var dock rätt skoj att hänga med Tobias (min bror), har saknat honom. Det som var kul var när vi skulle hem iförsej, de stängde 1 sen drog vi och käkade kebab(!), jag fick allergi så det kliade som attan i munnen (det var inte så skoj), men sen så hittade vi en kundvagn som vi lekte lite med. Jag lyckades klara mig från att välta iallafall, men när Tobbe skjutsade sin polare så välte de 2 ggr... Aj! Varför är kundvagnar så roliga?

Tobbe sov över i min fina lilla soffa, tycker fortfarande synd om alla som måste sova i den. Tobbe, Erica och Ib hittills... MÅSTE skaffa en madrass eller något.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, så lite så.
hade du en bra födelsedag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback