Besatt.

Serlot verkar må prima skinka (bjubb bjubb) nu.. Så himla skönt. Inte spytt nånting. Wiee! Jag har 2 friska katter och en himla massa mer information i skallen om giftiga växter nu än vad jag hade för ett dygn sedan.

Har verkligen spelar Abe's Exodus hela kvällen... Jag vill inte sluta heller, eftersom jag upptäckt att det inte går att spara PS1 spel på PS2 memorycards. Jäkligt irriterande. Men playstationet får helt enkelt stå på. Tänker iallafall INTE stänga av det och få spela från början igen. No way josé! Fotade TV:n så ni ska få se hur bra detta spelet är! Inte för att det gör det nån rättvisa, men ändå.

107336-41

Nä, kanske måste sova ändån.

Kommentarer
Postat av: Trashcan

Fan vad du är smart! Jag har alltid undrat varför det inte gått att spara Necronomicon - The Dawning of Darkness när jag spelat det.

2006-11-28 @ 20:13:47
Postat av: mizaru

Hehe.. inte så svårt att lista ut. ^_^ Hos mig säger den att det inte sitter nåt minneskort i, fast det gör det... Heh.

Postat av: Trashcan

Tillräckligt svårt för att få mig att framstå som teknisk idiot :-/

2006-11-28 @ 22:14:21
Postat av: mizaru

Haha.. jamen vad skulle det annars vara? =P

2006-11-28 @ 22:40:56
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback