Torgskräck?

Jippie! Jag är hemma igen! Jag gillar verkligen att vara hemma. Folksamlingar är verkligen inte min grej. Undrar om jag håller på att utveckla torgskräck? Det skulle icket vara bra. Jag tycker inte om att umgås med människor i för långa sträckor helt enkelt. Om jag är hemma hos någon annan så vill jag bara hem och om någon annan är hemma hos mig så blir jag lätt irriterad på att jag inte kan göra exakt vad jag vill hela tiden... Jag blir nästan lite orolig. Så brukade jag inte vara förut. Då älskade jag att ha människor runt ikring mig. What happened? Jag älskar ju mina vänner och min familj, men ändå så trivs jag bäst att vara själv. Känns inte som man kan säga det utan att någon tar illa upp heller. Är ju inget fel på dem alls.. Bara jag som är psykad. Nu får jag helt dåligt samvete också.

Var iallafall och hälsa på Erica. Vi drog direkt till IKEA, men jag var tvungen att äta innan vi gick in så åkte till Heron City en sväng först. FY FAN säger jag bara. Så jäkla mycket folk. Både min och Ericas puls höjdes med sisådär 200 slag i minuten. Stressad är bara förnamnet. Sen var det så damn mycket bilar överallt också, och dubbelfiliga rondeller så det kändes som jag skulle krocka 300 ggr också. Mina parkeringar blev helt mongo också tack vare min skyhöga stressnivå. In på IKEA och där var det också proppat med folk. Men vi visste exakt vad vi skulle ha, så det tog inte så jättelång tid. Köpte en madrass, och endast det! Inga ljus, ingenting! Lite stolt nästan. Moahaha. Erica köpte en bäddmadrass, 2 kuddar, en handduk och en pläd. Sen drog vi hem till henne och drack kaffe och käka pepparkakor o kollade på film. Åuh.. Lilla Erica. Vill inte att hon ska bo i Ume. Hon ska vara här hos mig.
-lessen smiley-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback