Taxi Driver

Hmm. Börjar ångra att jag sagt att jag ska vara taxi... Jag har redan kört alla dit de skulle, men sen ska jag ju köra hem dem också... Vilket betyder att jag måste hålla mig vaken. Jag är übertrött. Känns inte riktigt okey att ta en powernap nu heller, risken är att jag blir astrött när jag sen ska köra, och hur pigg som helst när jag kört dem och ska sova på riktigt. Får hålla mig vaken med Abe helt enkelt.

Jag har det så sjuk fint här hemma, ni kan inte ana! Jag är nästan lite avundsjuk på Ib och Nelli som ska passa min lägenhet och mina katter i januari när jag är i spanien. Ska nog försöka ta mig till IKEA och köpa den där persiennen och så kolla efter gardiner till de andra fönstren. Sen är det så gott som klart! (Det har jag ju aldrig sagt förut.. Haha).

Fick som sagt en helfigursspegel uppsatt igår.. Det innebär ju helt nya möjligheter när det gäller min hobby att leka poser. Ljuset är dock inte så bra, men det blir nog bättre i dagsljus ska ni se. Mohaha. Känns helt sjukt att kunna se sina brallor och sina skor för övrigt. Inte van med det.

107336-52

Kommentarer
Postat av: Helena

tackar och bockar.. =)
jag är överlycklig och jag har knappt lagt ifrån mig bilnykeln sedan i onsdags =)

sandra var uppe med mig men jag vet itne hur det gick då mitt tåg gick när hon skulle köra, men någon micke såg jag inte till...:S

allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback