So Much To Do, So Much Time To Do It In

Åuh. Det är så mycket som jag borde göra idag. Tvätta, städa, åka och köpa kattsand, städa kattlådan, TVÄTTA, sola ,laga mat, skicka iväg grejer som jag sålt, gå på stan och köpa grejer för presentkorten... Men jag känner inte för att göra nåt av de. Känner inte för att göra nånting. Damn it. Varför har jag fått en sån här fuckad hjärna för? Fast kanske kan lura den genom att typ komma på nåt extrem-roligt att göra så jag måste bege mig iväg. När man väl börjat med en sak så brukar det ju vara mycket lättare att fortsätta med annat. Hm.

Ska iallafall äta frukost och dricka te. Nu när jag e ledig tänkte jag försöka sluta dricka så mycket kaffe. Hatar att känna mig beroende av stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback