Nu Är Det Jul Igen...

Har du köpt en chokladkalender? Haha, nej.
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt? Jag har ätit upp en hel chokladkaka på 10 minuter, gills det?
Har du köpt klart alla julklappar? Ja. Om det räcker med en vitlökspress för 20kr till ens pappa.
Till vem är det svårast att köpa till? Min bror eftersom han är i Australien (omöjligt vill säga).
Dricker du alkoholfri glögg? För att vara artig. Glögg är vidrigt i alla former.
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen? När jag var 1 år kanske.
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender? Har inte sett ett enda avsnitt.
Vem är det som julpyntar hemma hos er? Julpynt? Har en stjärna i fönstret, men den räknas inte eftersom jag planerar att behålla den även efter jul.
Älskar du att få julklappar eller att ge bort? Jag får aldrig det jag vill ha ändå. Och det kostar pengar att ge bort. Kan lika gärna skita i det och köpa grejer till mig själv.
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige? Utomlands och låtsas att det inte är jul.
Känner du någon julstämning nu? Haha. Läs ovanstående lista och gissa själva.

Kommentarer
Postat av: Maja

såklarrt det gills.

2006-12-21 @ 21:27:32
Postat av: mizaru

Maja: Hehe, det var väl det jag trodde. ^_^

Postat av: tirec

låt oss utrota glöggen!

2006-12-22 @ 22:22:46
URL: http://tirec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback