Mitt Hem Är Min Borg

Min hyperaktiva dag fortsatte även på kvällen igår. Började städa som en galning efter att jag skrev blogg, och sen efter 18 kom pappa till mig och hjälpte mig med att sätta upp Mizaru, en annan tavla och en helfigursspegel som jag ärvt av min gammelmormor. Dessutom köpte jag en sån där hängare för jackor och sånt som man hänger över en dörr, så nu blev det verkligen så damn fint hemma hos mig! Wiie! Nu ska pappa bara släpa sig hem till mig med en såg så han kan fixa underredet på mina köksbänkar så är det klart! Hmm.. Undrar vad jag ska göra då? Moahah. Just det, Ib ska ju måla kanterna längs taket också, för vi slog vad om en grej och jag vann. Sweet.

Sen när pappa dragit så satte jag mig och spelade Abe och fastnade totalt i det. Kolla på klockan och då var den 23.30... Oops. Jag var verkligen astrött, men tänkte "bara den här delen också". Men så tog jag mig samman och la mig och sov. I rena lakan. Det måste ju vara en av de bästa känslorna i världen. Och förlåt Ibbsie för att jag inte ringde dig där på kvällen... It slipped my mind. Ringer dig snart.

Nu ska jag jobba. Tjingelings.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

NU kan jag prata din lille ganjaräka. PLINGELINGELING i luren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback