Meningslöst Var Det Ja... Ehh.

För att vara menlösa test så är jag rätt svag för dem. Kan bara inte låta bli att fylla i skiten. Damn it.

Ditt namn:
Jessica
Längd: 179/180 cm
Spelar du något instrument: Mja, lite bas.
Vem är snyggast: Gwen Stefani

Vem vet mest om dig: Ib
Vad vill du ha just nu: En bil!
Vilka sjukdomar har du: Astma, allergi, förkylningar.
Fobier: Slem & Gegga
Känner du en snygg kille: Jo det gör jag väl.
Har du körkort: JAPP!
Åsikt om jultomten: Han ger ju inte alls julklappar till alla. -lessen smiley-
Vill du gifta dig: Eventuellt.
Tycker du att du är attraktiv: Joråsåatte...
Din hårfärg och frisyr: Brunt halvlångt/kort rufs med lång snelugg.
Skolväska just nu: Går icket i skolan.

Har du glasögon: Nope, men jag vill ha! Jag passar i det.
Hur ser din plånbok ut: Jeanstyg med dragkedja och tryck på Johnny Cash med texten "Cash is King"
Favorittv-program: Lost, PrisonBreak och alla såna serier, men följer dem inte på TV...
När ska du festa nästa gång: Dont know, dont care.
Vad köpte du senast: Taco-ingredienser.
Hur mycket pengar har du: Jag har 50 öre i fickan. Sen har jag andra pengar också.
Hur svarar du i telefonen hemma: Beror på vem som ringer (har bara mobil).
Senast kramat: Mamma när hon hälsa på idag.
Vem sov du hos senast: Mamma och Pontus.
Stjärntecken: Skytt
Ögonfärg: Blå

Kall favoritdricka: Coca Cola eller Vatten
Varm favoritdricka: Te
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl
Säger ofta: Åååkeeeey... (nåt mer jag glömt?)
Saknar du någon: Inte just för tillfället.
Du fikade senast: På juldagen.
Senast sedda film: Big Fish, sen slökollade jag på StarWars och En andra chans

Hur känner du dig nu: Trött, början till huvudvärk (oljeångor) men glad.
Kan du laga mat: Japp. Jäkligt bra också.
Vad tycker du om fötter: Finns fina, men de flesta är rätt vidriga.
Är du smart: Jo det tycker jag nog.
Snarkar du: Antagligen eftersom jag alltid är mer eller mindre förkyld/allergisk
Har du homofob: Japp. Jävla homosar borde dra! (och ge mig adressen... moahaha)
När och varför grät du senast: När jag kolla på Big Fish

Kommentarer
Postat av: ann

Har du homofob: Japp. Jävla homosar borde dra! (och ge mig adressen... moahaha)

HAHA I LIKE IT

Postat av: mizaru

Ann: Moahah. Humor ja.

2006-12-31 @ 00:13:09
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: Anonym

De där jävla listorna blir som ett beroende om man har tillräcklig tråkigt! Jag är en listnörd helt enkelt. Fast jag vet inte - skolväska just nu? var hittar du dina listor?! ;)

2006-12-31 @ 02:14:01
Postat av: mizaru

Hehe.. Ja de blir ju det! Det där med skolväska tyder ju på att det är nån fjortis som sitter på rasten och kommer på nya, vilket gör det ännu mer pinsamt. Moahah.
Hittar dem lite varstans, men mest i andras bloggar.

2006-12-31 @ 13:21:36
URL: http://mizaru.blogg.se
Postat av: mizaru

"Vem sov du hos senast: Mamma och Pontus."

Hahahahahaha! Det hängde kvar från förra listskrivaren. Vem fan e Pontus liksom?

Riktiga svaret: Sofie. Tror jag. Var så länge sen.

2006-12-31 @ 13:23:31
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback