Klirr I Kassan

Wihoo! Nu har jag sålt 4 grejer och inkasserat 652kr. Tackar tackar. För sånt som jag verkligen ALDRIG använder. Ska nog kolla igenom mina lådor ute hos päronen, kan ju ligga tusenlappar där och skräpa!

Imorrn blir det IKEA klockan 10... Nu ska Drömhus med helt plötsligt. Så jag slipper gå ensam som en liten loser. Men nu kommer jag alltså inte ha den erfarenheten att ha gått på IKEA själv, utan erfarenheten att ha gått där med Drömhus. Kanske lika spännande vad vet jag? Haha.

Kanske ska sova nu då om jag ändå ska upp så pass tidigt. Ska nog duscha först. Känns som en bra grej liksom. Moahah.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer fan bli rik på kuppen!
Jag lägger in en länk till dig på min sida, hoppas det är okej?

Postat av: Johannes Flakbil

Gah. Jag vill också till IKEA.

2006-12-11 @ 13:21:46
URL: http://www.bangbros.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback