Klä Upp Sig?

Hmm.. Sitter och funderar på om man kanske ska fixa sig lite. Det är ju trots allt nyår, även om jag "bara" ska umgås med Erica och katterna ikväll. Jo. Lite iallafall. Typ mascara och lite finaere kläder än mjukisbrallor iallafall. Moahah.

Damn it. Jag är hungrig. Hoppas Erica också är det när hon kommer. Nina ringde också förut och hon sa att vi fick komma upp till dem ett tag om vi kände för det. Tydligen ska de ha nån slags parmiddag (moget) med ett annat par och deras bebis (ännu mognare). Ville låna deras Buzz spel, men det fick jag inte. Elakt! Skiter väl i om de ska använda det, JAG vill ju ha det och mina needs borde ju gå före deras.

Nepp. Ska väl klä mig lite anständigare och diska innan darling Erica kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback