Illa, Jag Mår Illa

Usch vad jag mår illa. Blä. Är typ hungrig fast jag precis åt. Skitkonstig känsla... Må illa, vara hungrig och vara mätt samtidigt. Weird.

Sålde 2 cyklar idag... Helt sjukt ju. Julklappar iförsej då då, men ändå. Typ ingen som tror mig när jag säger att det finns saker att göra i butiken även på vintern.. Heh.

Tror jag kommer få en mobiltelefon i julklapp. Mamma ringde och frågade vilka funktioner jag tyckte var viktigast. Inte kamera iallafall, eftersom jag har min digitalkamera. Vill bara att batteriet ska hålla och att man slipper radera sms varannan sekund som jag måste göra nu. Fan vad sur jag är på idioten som snodde min mobil. Mongo. Skaffa egna pengar och köp grejer för!

Ska nog ta till mitt bästa medel mot illamående, att duscha. Även fast jag egentligen inte får för doktorn. "Duscha max varannan dag". Duschade igår. Säg inget, okey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback