Hej Jag Är Uttråkad

vilken svordom använder du mest? Damn it. Iallafall i text.
äger du en iPod? Japp.
vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast 10.30 när jag jobbar.
använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Haha, nej, men jag vet en som gör. Mongo.
skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japp. Gillar inte när nån annan än jag fotar mig.
vilken var den senaste filmen du såg? Masjävlar.
om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil!
har någon någonsin kallat dig lat? Jo, särskilt jag själv.
tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Typ tagit värktabletter har jag gjort.
vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Ingen.
föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Oboy tack. Fast bara lite, för stark är äckligt.
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? I tell you nothing.
när var senast någon stötte på dig? Kommer icket ihåg. Jag är värdelös på att märka om nån gör det.
vad åt du till middag? McDonalds... Urk.
använder du huvtröjor? Do I?!
kan du vissla? Mja, fast dåligt.
har du någonsin deltagit i en demonstration? Jo. Fast det var ett tag sen, typ i skolan tror jag.
vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg&Dalbanor och såna Stockar i vatten
tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kanske det. Probably.
vilket riktnummer befinner du dig i? 08
tittade du på tecknat när du var liten? Jag kollar fortfarande på tecknat.
är du blyg inför det motsatta könet? Nä, däremot mot samkönade personer. Moaha.
vilken film kan du alla replikerna till? Yrrol och Dum Dummare... Sen Percy Tårar och Nile City om de räknas.
äger du några bandT-shirts? Ja, Swimfaster Godwhispers.
när flög du senast? I våras, till Canarieöarna. Flyger igen den 3:e januari.
läser du för skojs skull? Haha, ja såklart.
pratar du några andra språk? Engelska, sen väldigt lite franska. Kan läsa det, men prata är det värre med.
har du gråtit offentligt? Jepp. Jag är rätt gråtmild tyvärr.
har du en stationär dator eller en laptop? Stationär. Hade en laptop men de suger jue.
vilka gör du, önskningar eller planer? Både och?
försöker du alltid lära dig nya saker? Mjo.. Kanske. Eller inte alltid såklart.
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jodå.
tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vem fan går på dejt nu för tiden? Förutom i sit-coms.
kan du kasta macka? Nja, kunde väl knappt när jag var liten. Kommer inte ihåg.
har du någonsin varit på jamaica? Nope.. Dominikanska republiken är det närmsta... hehe.
vad har du med dig in på bion? Smågodis o cola, eller inget.
vem var din favoritlärare? Klas i Grafisk design.
har du någonson dejtat någon av en annan ras? Jo, jag dejtar 2 underbara herrar från en annan ras just nu.
skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? MEN DEJTA? Tatueringar gillar jag.
vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Video, foto och grafisk design.
gillar du att flyga flygplan? Jag är tyvärr inte utbildad pilot. (moahahah)
vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Intelligens.
har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Jo, men såna man lär känna som har fin personlighet blir ju attraktiva även om de inte var det från början. Även om de eg är fula. Moahah.
när sov du senast på golvet? Kommer inte ens ihåg. Alla har ju bäddsoffor nu för tin.
vilken är din favoritdrink? Red Bull Vodka.
gillar du din boendesituation? Älskar min lägenhet mer än allt annat.
hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst 9. Men funkar med 5-6 också om man måste.
äter du frukost dagligen? Typ aldrig. Hatar frukost. Eller, jag äter frukost, men typ 3 timmar efter jag vaknat.
är dina dagar fullbokade och stressiga? Har jag en sak planerad är den fullbokad och stressad.
hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha. NÄ!
vilken är din favoritfrukt? Banan, enda frukten jag KAN äta.
bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Kalori? Vet knappt vad det är...
hur gammal blir du nästa födelsedag? 27. Ångest.
är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Rätt så. Irriterar mig på särskrivning och när man använder punktering felaktigt hela tiden. Blir så svårt att få flow i texten när man läser då.
tror du på liv på andra planeter? Jo.
vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pappa.
tror du att Gud är man eller kvinna? Om det finns en gud tror jag knappast den är könsbestämd.
vad var det sista du åt? Pepparkaka.
kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Med mig själv. Moahah. Alla andra är ju mongo.
hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa bestämde, mamma ville att jag skulle heta Michaela.
gillar du senap? Nä.
vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Prata med sig själv? Gu så fånigt.
skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja tack.
sover du på sida, mage eller rygg? Mage med huvudet rakt ner i kudden. Haha.
vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Är det meningen att man ska veta sånt?
har du någonsin köpt något från eBay? Nope, men tradera, som är  "en del av ebay".
tycker du om att krama folk? Mja, bara de jag verkligen tycker om.
skulle du säga att du är trendig? Nej det tror jag väl inte. Kör på det jag tycker är snyggt.
om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Tacka nej såklart?
vilka kändisar har du blivit jämförd med? Likna eller vadå? I såna fall Therese Alshammar, Elvis och Kajsa från Big Brother. Moahah.
vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Har nog ingen favorit.
stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Bara om det är om nåt viktigt.
vilka böcker har fått dig att gråta? Massor.
tycker du att du är attraktiv? Sometimes yes, sometimes no.
vad är du allergisk mot? MASSA saker. Orkar inte ens räkna upp.
får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Lite ibland. När man verkligen tänker på vad det är.... Ihk.
om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet icket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

red bull jager ska det ju vara :)
jag hoppas att julen har varit uthardlig, sjalv sa har jag lyckats hinna med att simma med delfiner och blivit basta kompis med tre spann under batresan dit.

Hoppas att du far en trevlig nyarsafton!

*kram*

2006-12-28 @ 11:29:52
Postat av: Johannes Flakbil

Red Bull vodka/gin/läkarsprit ska det ju vara, med fördelningen 10% Red Bull och resten sprit. FESTAAAA!!!

Postat av: mizaru

Anonym: Tror inte du ska vara anonym eg, men ändå. Haha. Bada med delfiner låter ju inte helt fel... Sen fattar jag inte riktigt vad/vem du blev bästa kompis med, utan prickar blir det lite svårtytt ibland. Men hoppas din nyår blir nice också! ^_^

Johänes: Sluta tjata om supandet nu, jag vet att du är alkis, men läkarsprit, kom igen!

2006-12-28 @ 21:11:35
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback