Funkar Det Nu?

Hmm.. Nu verkar det fungera igen. Jag har haft sån otrolig bloggabstinens att det nästan är läskigt. Igår skrev jag inlägget som ni nu kan se, men det blev fel när det skulle publiceras så jag trodde allt var borta. Fy fan vad arg jag var. Men det kom med, 2 ggr till och med! Fast har tagit bort en nu, lite onödigt med dubbelinlägg I suppose.

Är på jobbet. Har vart inne 2 kunder hittills. En handlade en slang. Den andra var bara en idiot. Moahah. Skönt att vara själv här ändå, iallafall om man jämför med hur det är att jobba med G.. Det är inte skoj. Kör ju med en som att det skulle vara högsäsong. ORKA stressa när det inte ens behövs? Nä. Ska montera lite och snygga till det så blir det bra ska ni se.

Igår var en bra dag. Efter julklappsinhandling och doktor så gick jag hem och tvättade kläder (behövdes, hade typ inga strumpor kvar), och sen spelade jag tv-spel hela kvällen, med uppehåll för TopModel. Haha. Jag är en loser som tycker det programmet är bra. Kändes som att jag fick en del gjort samtidigt som jag tog det riktigt lugnt också. Me like.

Ikväll ska jag iväg och klättra. Det ska bli sköj. Känner mig visserligen lite trött, men det ger nog med sig när jag väl är där. Hatar att ta mig till ställen, det som gör att jag inte pallar. Om jag bara kunde teleportera mig överallt skulle jag göra massa saker hela tiden! Moaha. Eller om jag hade en bil... Åuuoohh.. Jag vill ha en bil! GE MIG! Damn it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback