Brum Brum, Watch Out!

Wiho! Min brorsa åker till Berlin imorrn och är borta resten av veckan... Vilket betyder att jag får ha hans bil! Tjokoko! Ska köra överallt jämt. Or not. Jag ska nog ha den ståendes på jobbparkeringen, får pallar inte betala asmycket i p-avgift för att den ska stå hos mig... Eller gör jag? Får se. Hehe.

Har typ bestämt att jag ska åka till Nacka och hämta Mizaru-tavlan på fredag... Hjälp. Köra själv i storstan känns lite halvläskigt, särskilt eftersom pappa precis bultat in en massa om hur svårt det är att hitta med filbyten och sånt där. Men det löser sig.... Tror jag. Måste ju få den sablans tavlan nån gång, hur gör det mig glad att den står och dammar hemma hos Smi liksom?

Anyways.. Har verkligen jobbat aslite, men ändå kom G in och sa "Bra jobbat" till mig nyss. Moahah. Im the master of att få det att se-ut-som-jag-jobbat-fast-jag-inte-har-det. Bad monkey!

Kommentarer
Postat av: Helena

jah, då sitter man på Flens bibliotek igen ;)

AH! fick köra med Kenneth och inte johanna idag, livrädd, ahha. men jag fixade det..

imorn 11.30, då jäklar äre dax, ahha.
tusan vad tråkigt det är i Flen förresten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback