Boring.

Alltså. Jag är så SJUKT uttråkad. Jag dör. Har klarat Abe nu också. Känner mig inte ett dugg motiverad att börja om från början om jag ska vara ärlig. Man kan ju göra det och döda alla mudokins, men jag började och jag har typ aldrig känt mig så hemsk som jag gjorde då. Nä. Måste hitta på nåt annat. Ib är upptagen/har avstängd mobil. Erica är sjukt bakis. Pallar inte umgås med Nina. Pelle svarar inte i telefon. Sofie är uppe i norr. Brorsan och all släkt är utesluten ur ekvationen, SÅ desperat är jag inte. Haha. Hmmm... Ska kanske åka och handla godis och sånt. Brukar ju gå att äta bort den värsta tristessen. Kanske inte världens bästa lösning, men ändå.

Damn it. Ge mig sysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback