Blä Och Urk


107336-64BLÄ! Nu har jag tryckt i mig en salt&blandat påse bara för att jag är för lat för att gå och fixa en macka. Hur dum i huvudet får man vara? Är dock fortfarande sugen på macka, så kommer nog gå och göra en snart.

Fick precis mensvärken från helvetet också. Den har smygit sig på mig denna gången, har lurats ett par ggr. Men nu kom den. Precis lagom tills det är dags att sova. Sweet. Perfekt tajming. NOT. Så damn annoying! Varför ska man ha mens 12 ggr per år när de flesta bara klämmer fram 2-3 ungar. Kunde ju klara sig med att få det de gångerna då man verkligen var intresserad av att sätta en liten parvel till världen. Varför ska man lida varevigaste månad för annars? Verkar jäkligt onödigt.

Bara för att jag är den värsta posern i världshistorien med Photoshopbehov så fick denna bilden vara med och leka.

.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback