Backgammon Battle

Hjälp! 47 läsare av min blogg idag.. Det är nog rekord. Fattar inte vem som läser.

Var på muren och spelade Backgammon som sagt, det var nu det skulle avgöras vem som var the champion.. Vi spelade först till 5 (först tänkte vi bäst av 5, men vi ville spela mera) och det var olidligt spännande när vi hade vunnit 4 omgångar var och gick in på den sista och avgörande. Som jag kände på mig innan idag så vann ju Malin såklart. Men det gör inget, för det var damn kul att spela i vicket fall som helst. Skoj när det är någon som kan så det blir lite jämn match liksom.

107336-48

Sen skulle jag åka hem och det tog ASLÅNG tid, eftersom jag missade ett tåg precis, fick vänta i en halvtimme på nästa och sedan när det väl kom så blev det en halvtimme försenat också. Inte nog med det så var det såklart smockfullt med folk på tåget också. Satt inklämd mellan en tjock gubbe och en tjej. Gubben luktade allt annat än gott kan jag säga. Tacka gudarna för att jag hade min Ipod och min bok med mig.. Skulle avlidigt annars.

Nu när jag kom hem fick jag igång datorn, fick trycka in lite sladdar inne i datorn liksom, och låtsas som att jag hade en aning om vad jag höll på med.... Ib skulle hjälpa mig med att göra back-up för säkerhets skull om jag inte skulle få igång den igen. Men nu verkar han ha somnat, även fast han tydligen sovit på dagen idag. Typiskt min tur denna dagen.

En sak till. Sladden till högtalarna eller nåt har hoppat ur, så nu kan jag inte lyssna på musik heller. Damn it. Men jag är ändå rätt glad idag. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Ja min sömncykel är rätt grym ändå. Vaknade 9 imorse, somnade 16. Vaknade 20, somnade typ 22. Vaknade 4 nu och börjar bli trött igen.

Postat av: Hanna

47 läsare är imponerande! Men inte oförståeligt, jag tycker ju att den är underhållande :) (dessutom gör du ju en schysst marknadsföring på qx ;))

2006-12-07 @ 01:34:54
URL: http://hanusi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback