Ändrade Planer

Återigen har nyårplanerna ändrats. Både jag och Erica känner att vi inte pallar med nåt seriöst, så vi ska hänga här hemma hos mig ikväll. Jag ska laga mat och så ska vi spela tv-spel och snacka rövarna av oss. Mysigt värre. Passar mig alldeles utmärkt I must say. Så nä, det blev ingen nyårsklysha lilla Ibbsie. Hehe.

Usch. Jag vaknade nyss och har skitont i huvudet. Undrar om det är den satans träoljan, eller kanske alla sågspån (är allergisk mot såna) som gjort att jag fått det. Ska trycka i mig några värktabletter och dricka kaffe och hoppas att det går över. Har inte druckit mycket kaffe alls nu när jag vart ledig, helt stolt! Men nu är det banne mig dags.

Mitt kök är så jäkla FINT! Åh, blir helt kär när jag kollar på det. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback