Hm. Jahapp.

Det känns lite som att jag håller på att bli en människa igen. Det är trevligt. Igår kväll så låg jag och läste hur länge som helst, och sen så tog H hand om Dexter när han vaknade under natten. Var bara tvungen att gå upp en gång och amma, och sen så låg jag i sängen till halv10 imorse. LYX! Dexter går ju och lägger sig vid 7-8 på kvällarna i sin egen säng i sitt eget rum, så då får man lite egentid. Eller tillsammanstid för mig och H, beroende på om han jobbar eller inte. Nätterna sover han ganska bra, vissa nätter är ju sämre än andra, men generellt sett så är det bättre nu när vi flyttat han till andra rummet iallafall. Ibland vill han fortfarande sova med oss i sängen, och då får han ju självklart det, men oftast vill han sova själv. Skönt!

Nu på kvällen skulle H egentligen vara ledig, men fick åka in och jobba iallafall efter nåt strul... Trist. Sen skulle jag egentligen umgås lite med E, men hon behövde vara lite ensam så då får hon ju såklart vara det. Vi ska antagligen ses imorgon på dan istället. Men lite trist nu för vet inte riktigt vad jag ska hitt på. Kanske ska kolla på TV för en gångs skull, har mest hängt framför datorn när jag varit "ledig" på sistone.

Förresten E så missade du min surprise! Hade köpt en flaska rödvin, lite kex och ost och hade tänkt att vi skulle kolla på Yrrol, nile city eller kanske flight of the concords. Eller Jim Gaffigan. Eller alltsammans beroende på hur mycket som hanns med. Men en annan gång I guess. Om inte jag och H käkar upp det typ imorgon kväll eller nåt. Bwhaha. Dricka vin och kex är ju kanske inte något man gör sådär mitt på dagen.

Nähäpp. Tror jag ska fixa med lite bilder nu. Va ett tag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback