Classy Lady

Varit lite mycket på sistone. Först öroninflammationen, sen var Dexter sjuk hela veckan, hostade och tappade rösten... Stackarn bara pep när han försökte skrika. Skönt för våra öron visserligen, men jag tyckte så synd om honom! På lördagen blev det dop som planerat ändå, eftersom han mest bara var hes. Det fick vi konstaterat då jag åkte till sjukhuset med honom på fredagen också.

Det som också blev av var att jag och H gifte oss! Wohoo! Nu slipper jag äntligen mitt efternamn. Larsson liksom, vem vill heta det?! Nåt som är bra är att mitt nya efternamn också börjar på L, så jag slipper göra om min signatur. Det enda som är läsbart på min signatur är nämligen första bokstäverna i mina namn... Skitbra ju! Moahaha. Iallafall. Bröllopet var en överraskning. Bara min mamma och H's föräldrar som visste om sen innan. Mamma köpte vi ju ringen av, så svårt att mörka för henne. H's pappa var i Frankrike och H ville gärna att han skulle få chansen att få vara med, vilket jag kan förstå. Så fick säga till honom också. Men resten var ovetande. Min farmor såg ut som hon höll på att smälla av den korta sekund som jag kollade ut över alla som var samlade. Annars vågade jag knappt kolla på alla, var så nervös! Jag glömde iallafall inte vad jag skulle säga, och jag kände mig så himla.... lycklig hela dagen! Jättetöntigt, men det var jag verkligen. Allt var bara så fint och perfekt. Precis som jag ville ha det.

Dopet var också jättebra, fast om jag ska vara ärlig så hade jag svårigheter med att hänga med, eftersom jag mest nojjade inför bröllopet direkt efter. Dessutom pratade prästen i mikrofon, och det lät väldigt konstigt för oss som satt uppe brevid honom. Alla andra kunde tydligen höra hur bra som helst. Men icket jag. Han skötte det bra fick jag höra iallafall... hehe. Sen sjöng H's kompis också, och jag började grina... Inte okay! Men det var så fint! Så himla fint verkligen. Och jag vet inte, har blivit en sån liten tönt sen jag fick barn. Vet inte om jag vågar skriva vilken låt det var...

Idag så fick jag en fin överraskning också av min käre son. En bajsfest! Han har inte gjort nr2 på 3 dagar, så visste ju att när det blev så skulle det bli ordentligt... Men cheeses vad det blev! Alltså, jag vet att ni kanske inte är så intresserade av poop, men det skiter (hahahah) jag i! Han satt iallafall i mitt knä och tog i för kung och fosterland så han blev helt röd i fejset (som vanligt). Tyckte det sprakade lite mer än vanligt, men tänkte inte på det. Han fick klämma klart. Sen tar jag upp min hand som jag hållt han om benet med. Vad har vi där? Jo, poop! A lot of poop. Det var massa på mitt ben också. Och så över hela hans lår. Jahapp. Bra blöjor eller? Upp på skötbord, krångla av kläder, omöjligt utan att få bajs ÖVERALLT. Han smetar in sina fötter i det, jag får det på tröjan, han tar ner händerna, jag får panik för hans händer brukar förr eller senare hamna i munnen... Inte okay! Alltså, det var SJUKT. Fick försöka duscha av honom lite för det var verkligen everywhere. Sen ta av mig alla mina egna kläder, och försöka torka av mig as best I could. Har fortfarande inte duschat sedan detta inträffade. Fresh? Me? Väntar på att H ska komma hem och befria mig från tha poop.

Jag gillar att mitt bajsinlägg är typ lika långt som det om mitt bröllop. Och att det ligger i samma inlägg. That's classy!

Kommentarer
Postat av: Duktiga Annika

Stort grattis! :)

Postat av: Hanna

Grattis för tusan!!



Och jag vill hemskt gärna veta vilken låt det var ;P

2010-04-16 @ 23:21:40
URL: http://trytostopme.wordpress.com
Postat av: mizaru

Tackar för gratulationer! =)

2010-04-17 @ 17:08:39
URL: http://mizaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback