Svennebanan

Har precis kommit hem från IKEA. Eller, inte precis, men för kanske en timme sedan. Var där i 4 timmar och köpte grejer för 20.000 kr. Har nog aldrig köpt så mycket samtidigt i hela mitt liv. Sjukt. Får hem det mesta imorgon, hur mycket stora saker som helst. Hade tre vagnar med paket, och en vagn full med småprylar... Iiih! Sket ändå i att handla många av de sakerna vi skulle köpa, eftersom vi inte hade tillräckligt med tid. Blev jättestressigt på slutet. Men hade målet att få med de stora grejerna nu, så vi slipper köpa hemkörning mer än en gång. Får åka tillbaka för småplocket sedan, typ gardiner och sådant. Sånt kan man ju faktiskt köpa på annat håll också... Heh.

Anyways. Vi blev inte osams iallafall, vilket är helt sjukt med tanke på hur mycket beslut som var tvugna att fattas. Däremot blev jag osams med min kropp, känner mig helt slut. Myggan var inte heller glad, höll på och levde om i magen som attans av allt gående och stress. Sista vägen hem hade jag dessutom kramp i foten och fick halta hem. Kul. Detta trots att H lekte bäråsna och bar precis allting. Då känns det liksom inte som att det är läge att beklaga sig, även fast jag verkligen ville... Mer än vad jag gjorde alltså. Ha!

Ska bli skönt när allt är klart och hopskruvat. Nu känns det mest rätt jobbigt. Imorgon kommer icket bli en vilsam dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback