I'm Beat

Uäh. Helt slut. Ännu mer än igår... Eller, kanske samma. Jag vet inte. Fullspäckade dagar har det vart på sistone iallafall. Fick alla grejer hemkörda klocjan 9 i morse, och sedan dess har vi vart upptagna med att skruva ihop möbler, städa, plocka undan, möblera osv. Hade en paus för att gå till barnmorskan klockan 3, och efter det gick och fikade hos en av H's bästa vänner och hans familj. Sen var det full rulle med hopsättandet igen. Alla möbler blev ihopskruvade utan problem, vi blev ganska proffsiga på slutet dessutom, hur snabba som helst! Wie!

Har ju köpt spjälsäng till Myggan och satt ihop den, så den står inne i vårat nya sovrum nu. Myggan fick säng, och vi fick säng. Båda är sjukt snygga! Synd bara att vi inte hade tid att köpa sängkläder, fick bädda med gamla fula, så den är inte lika fin som den skulle kunna vara... Myggan har fått nya iallafall! Känns så sjukt att det ska ligga en bebis där i. Jag lever typ i förnekelse eller nåt. Haha. Jaja. Bilder kanske kommer upp sedan när vi verkligen är klara, det vill säga när vi har målat och fått upp tavlor och sådant. Om det går i den takten som vi jobbat i på senaste tiden så blir det i så fall i början av nästa vecka. Ha! Men det tror jag inte. Kommer ju dö av hjärtattack innan i så fall.

Barnmorskan sa att allt såg bra ut för de som undrar. Och min mage låg faktiskt PRECIS på medelkurvan, inte alls så stor som jag trott alltså. Det enda som var lite dåligt var mina järnvärden. Hon sa till mig att äta ännu mer järn än vad jag redan gör... Får väl trycka i mig 2 tabletter istället för en I guess. Men de är inte så bra för magen så hade helst sluppit. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback