Pottfrisyr?

Blä... Vart lite mer ur fas än vanligt denna veckan. Inte känt för något särskilt alls, inte blogga heller. Men måste ju uppdatera om att jag numera är tillbaka till mitt bruna hår, fick vara blond i cirka ett år. Känns jätteskönt, mer som jag liksom. Stackars H blev lite chockad dock, jag har ju vart blond så länge vi har känt varann. Dessutom fick han en till chock idag, då han kom hem från jobbet. N hade nämligen vart här och klippt mig. Hon skulle bara ta topparna, men som vanligt när hon klipper mig så blir det kortare än vad som egentligen var tänkt. Har typ page nu. Oops. Skönt att ha det jämnlångt visserligen, men vette fan alltså om jag gillar det så mycket... Var kanske bättre innan. Lite mer trolligt som jag gillar det. Men det var väldigt slitet... Har inte klippt mig sen i November, och sol och massa saltvatten är ju knappast hårets bäste vän. Märkte att H inte gillade det, han är lite som mig, har svårt att dölja vad han egentligen tycker. Men tror mest han blev lite chockad, för sen sa han att det faktiskt var ganska snyggt ändå. Att han inte såg det först, men nu när han vant sig så gillade han det... Jaja. Inte så mycket att göra ändå, det växer väl ut.

Och som det står i gravidboken jag fått läsa hemma hos N (som är från typ 70-talet) så är "det dags att klippa håret i en lättskött frisyr" när man är runt vecka 30. Bilden visade en tjej i typ pottfrisyr. Kanske borde satsat på en sån istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback