Sverjie

Så. Jag är tillbaka och kommer antagligen börja skriva här mycket mer igen. Kom hem för mindre än en vecka sen, och det har vart fullt upp. Man ska träffa alla, fixa en massa saker och samtidigt försöka komma i fas med sovandet och allt. Kul, men samtidigt väldigt jobbigt.

Det mest grundläggande har fixat sig iallafall. Tvungen att skaffa ny mobil, och därmed också nytt nummer. Vi har någonstans att bo, på Södermalm för att vara exakt. Det kunde vart sämre, men det kunde vart bättre också då vi just nu bor med H's brorsa och hans tjej. Visserligen är lägenheten en stor trea, som är snorbillig, men det blir alltid lite problematiskt förr eller senare när man bor ihop med en massa människor.

Pallar inte skriva så mycket just nu, ville egentligen bara komma igång med bloggen igen. Känns som att det finns en risk att det inte blir av annars nämligen. Ha.

Men ni får glo på en video jag gjort från all dykning som jag höll på med där nere i Thailand. Tog mest bilder, vilket jag ångrar lite i efterhand, men what can you do? Den här får representera iallafall. He he. (Och det är musik i videon, så ni vet)



Kommentarer
Postat av: Johannes Flakbil

Men shit, hur stor är den där rockan i slutet? Ser gigantisk ut.

2009-05-17 @ 11:04:14
Postat av: mizaru

Mantan var väl en ungefär 4 meter mellan vingspetsarna. =) Valhajen var ungefär 5-6 meter lång. Stora fiskar minsann.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback