Speed Dating

Uääh. Jag är så satans trött hela jäkla tiden. Vill ta tupplur och helst gå och lägga mig senast 10 på kvällen. Håller på att bli pensionär eller något. Kul liv. Hoppas det går över.

Idag har jag vart och träffat H's föräldrar. Jag brukar inte vara någon hit hos föräldrar, vet inte riktigt varför. Antagligen för att jag inte är lika mycket människoälskare som deras ex har varit eller något. Orkar typ inte vara trevlig. Eller, jag är ju trevlig, men jag smörar inte. Och om jag inte har nåt att säga så säger jag inget. Tror det gick OK idag iallafall. Mest H som snackade... Ha ha. Innan den träffen så fick jag käka brunch med H's bästa vän och hans flickvän också. Så mycket nya bekantskaper idag. De verkade trevliga, om än en aning snobbiga. Bland hans hobbys fanns bland annat att samla cigarrer (på riktigt, i någon särskild låda) och att pröva en ny champagne varje vecka... Ehm.. Lite weird. Men ingen kan ju vara perfekt. Förutom jag såklart. Moahaha.

Imorgon blir det middag hemma hos Familjen N. H har ju träffat henne förut, så det är lugnt. Däremot har han inte träffat hennes dotter och snubbe. Men de är så snackiga av sig så det funkar nog alldeles utmärkt. 

Har blivit sjukt mycket middagar hemma hos folk, fikat hit och dit och gått en massa promenader denna veckan. Många att träffa helt enkelt. Men tror det lugnar ner sig. Känns som folk är så hetsiga, liksom, spela roll om det tar två extra dagar tills ni får träffa mig, jag har vart borta i 7 månader. Och jag kommer inte sticka iväg inom överskådlig framtid heller. Men ja. Får väl ta det som en komplimang eller nåt.

För övrigt ska jag börja jobba på cykelaffären igen. Jo. Jag vet att jag SVOR på att aldrig mer jobba där. MEN! Det är faktiskt bara i tre månader. Och jag får löneförhöjning. Och det ger mig tid att leta och fixa inför hösten. Så jag mår inte alltför dåligt. Det är bara en kort begränsad tid, så jag får stå ut helt enkelt. Jag kan jobbet och det kommer antagligen gå rätt fort eftersom det kommer vara så mycket att göra.

Som sagt. Saker förändras, och då får man ändra planer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback