En Rubrik

Shit. Jag skulle verkligen kunna somna precis NU. Sittande till och med. Men jag vill inte... Vill försöka hålla mig vaken tills H kommer hem. Inte för att det skulle spela någon roll för honom kanske, men det känns liksom bättre att somna tillsammans. Tycker inte om att ligga själv i sängen. Gu vilken tönt jag har gått och blivit. Bah.

Har lekt med E hela dagen. Omvägarnas dag kan man kalla det. Har gått asmycket runt i stan, mestadels för att vi inte riktigt vetat vart vårt slutmål låg någonstans. Vi hade en liten aning, men inte någon direkt adress... Vi ville nämligen käka på Texas Longhorn. Vi hade börjat prata om kött, och då var det liksom det enda som jag ville äta. Dessutom hade E aldrig vart där, vilken är en disgrace! Så var ju faktiskt tvugna. Har nog inte vart så mätt på väldigt länge som jag var när jag gick därifrån. "Teasern" som vi fick först var en enorm tallrik nachos, med ost och guacamole. Tog cirka 100 år att äta upp, och en halv liter cola att svälja ner det med. Sen kom våra köttbitar in. Jag ville egentligen beställa 300 gram kött, men insåg att 200 antagligen skulle räcka ändå. Och tur var nog det, för min magsäck är banne mig på bristningsgränsen fortfarande, trots att det var nästan 4 timmar sedan vi åt nu. Jag är ändå lite imponerad av E som dessutom lyckades klämma i sig en tallrik med grönsaker också. Fast jag tror nog att jag käkade mer nachos än hon.... Hmmmm.

Efter maten skulle vi egentligen gå på bio, men när vi kom dit så fanns det 1 plats kvar på den vi ville gå på. Typiskt. Pallade inte gå klockan 9, dels för en massa dödtid emellan, och dels för att det skulle bli så sent ikväll. Så åkte hem. Nu är bara frågan vad jag ska göra för att hålla mig vaken tills klockan 12 ikväll... Om jag hade en TV och mitt tv-spel här skulle det vara lätt. Eller om jag fick kolla på TV:n i vardagsrummet. Men mina kära sammanboende har ockuperat där, så jag är förpassad till vårat rum. Kanske kan kolla på nåt på datan. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback