Skumt Indeed

De kom till slut. Efter 1½ timme. Då hade jag tröttnat och gått tillbaka till brorsan för länge sen. Som tur är så bor han ju bara cirka 5 minuter härifrån. Han insisterade på att följa med mig också, och först tyckte jag att det var onödigt, men när jag träffa dem så var jag ändå rätt tacksam att han va med. Något stod inte rätt till om man säger så. Vet inte om de var höga eller bara 2 centimeter efterblivna, men något fel var det. Sketchy people var det minsta man kan säga. Sen var ju klockan typ 10 på kvällen också. Inte direkt vid den tiden man brukar sköta såna affärer... De var iallafall tre personer, bruden som egentligen skulle ha soffan, men som inte sa ett ord under hela hämtningen. Hennes pojkvän och hans kompis. Polaren var den mest skumma, sa massa konstiga saker, verkade helt arg och vägrade hjälpa till. Skum situation. Anywho. Aldrig mer sälja nåt på Tradera som ska hämtas, det säger jag bara.

Annars var väl kvällen helt okey. Spelade TP och drack några öl. Blev rätt tidig hemgång, alla var jättetrötta. Ska ändå träffa dem på söndag igen, så var inte så jättepanik.

Idag ska jag till Gröna Lund! Gratis inträde och åkturer, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Meh. Jag vill också gå på grönan, men det får väl bli nästa år! Samt jag är glad att du sticker till Thailand ett tag, så att det blir fler PK-flator över till mig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback