Spenderar Byxorna Måste Av

Usch. Nu har jag lite ångest. Jag är så jäkla impulsiv ibland. Snackade med B på msn och konfirmerade att det var okey om jag nu kände för att kommma, han hade skaffat egen lägenhet nu i New Orleans och sådär, och då kollade jag biljetter medans vi snackade och frågade en gång till att han var säker på det. Han sa ja, och jag tryckte confirm. Ha! Så ja. Nu är jag ännu lite fattigare, men jag tycker ändå jag har köpt rätt vettiga grejer för pengarna. Jag behövde ju en laptop till resan. Och fota under vatten är ju liksom något som jag verkligen älskade att göra. Och biljetten till Nola är ju för att hälsa på en av mina bästa vänner. Jag har ju fortfarande tillräckligt med pengar för att fixa min DM, och efter det så är det ju som sagt meningen att jag ska leva på dom pengarna jag tjänar. MEN. Jag får alltid ångest när jag spenderar pengar. Och såhär mycket cash har jag nog aldrig spenderat på så kort tid innan. Fast ska man se det postivt så har jag inte ens spenderat så mycket som jag kommer att tjäna på att sälja min bil. Så borde inte oroa mig. Borde tänka på hur jävla fucking roligt det kommer bli att hänga i Nola med B, hur damn nice det kommer vara att ha min mac, och på vilka shyssta bilder jag kommer kunna ta på söta fiskar. Åh. Jag vill att det ska bli Augusti nu. Eller, snarare 27 Juli, för det är då jag åker. Är tillbaka i Svedala den 6 Augusti, är ledig tills den 10:e, sen jobba tills den sista och så ledig hela September... Och sen.... Thailand! Wihoo! Måste bara stå ut liiiite till.

Det bästa är ändå att jag missar Euro Pride i år. Ville åka bort då, så jag slapp vara hemma och försöka undvika att gå. Känner mig trött på hela den svängen. Men men. Nu kommer jag vara far away från alla intriger. SÅ SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback