Hemma

Går runt halvdöd här hemma. Det är så mörkt och deprimerande här. I Thailand gick jag upp klockan 7 nästan varje dag oavsett vad jag gjort dagen innan, och kände mig aldrig särskilt trött. Här är jag trött hela tiden. Nu har det visserligen mycket med jetlag och frånvaro av sömn i nästan 2 dygn på grund av resan och sådär, men iallafall. Vill tillbaka! Damnit. Måste börja träffa folk här hemma snarast, annars kommer jag bli deprimerad.

Märkte direkt när jag kom innanför dörren hemma att jag blev snorig och började nysa. Jag är nog allergisk mot mina små pälsklingar after all. Har försökt förtränga det, men det är nog inte alls bra för min hälsa att ha dem. Fan också.

Har fixat med bilderna från Thailand hela dagen igår, de finns att beskåda på bilddagboken för dem som är intresserade. Här är några undervattensfoton:

image180

image181

image182

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vilka läckra bilder, särskilt den sista!!

Postat av: mizaru

Tackar! =)

2008-01-18 @ 16:02:40
URL: http://mizaru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback