Jävla Skitspel

Åaaarrrggghh. FAN vad jag HATAR guitar hero just nu. Jävla satans avkommespel. Att det ska vara så satans svårt. Det är banne mig omöjligt på Medium. Åh jag hatar verkligen att vara kass på saker. Blev så förbannad nyss att jag hade lust att slänga gitarr jäveln i golvet. Skulle ju vart äkta rockstar iförsej, men jag har inte råd att köpa en ny gitarr. Känns iallafall rätt så onödigt, även om jag hade haft pengarna. För spela mer kommer jag vilja göra, antagligen snart. Men just nu hatar jag spelet. BLÄÄ. Jag hatar alla som kan spela på medium också. Och framför allt alla som kan på hard och expert. Hur fan är det ens fysiskt möjligt liksom? I don't get it.

Usch, känner mig trött... Inge bra. M kommer snart över, och då vill jag vara glad och rolig. Inte trött och osocial. Hmm. Undrar hur jag ska peppa upp mig. Tydligen inte genom att spela GH3 iallafall. Blev bara sur. Kanske bara ska spela på easy forever helt enkelt. Skylla på mitt sepe-finger. Jag försökte verkligen placera ut fingrarna på knapparna, men det GICK INTE! Hatar Sollefteå. Den stans fel att jag inte kan spela GH3. Undrar om jag kan stämma dem? Undrar om det räknas som handikapp att inte kunna spela ett tv-spel? I så fall så är jag rätt sur för att jag inte har någon olycksfallsförsäkring. Då kanske jag skulle fått pengar för mitt handikapp as we speak. Troligt. Inte. Trötthumor. Den gör ingen glad. Förutom mig, jag tycker jag är skitrolig. Stackars M... Haha.

Ska diska lite, det blir man säkert pigg av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback